ZAAWANSOWANIE DROGOWE

Kliknij nazwę danego okresu aby zobaczyć jakie prace zostały wykonane.

PAŹDZIERNIK 2020
  ODCINEK I   ILOŚCI WYKONANYCH ROBÓT Plan na PAŹDZIERNIK 2020
Humusowanie skarp i pasa rozdziału 0+000 – 1+500L 2 200 m3 2 000 m3
Wzmocnienie podłoża półmaterac – TYP PM 0+105 – 0+139 P 1 szt.
Wymiana gruntów org. / słabonośnych – TYP X 0+000 – 0+220P, DD8.3 800 m3 1 400 m3
Wykop Rowy 1+450 – 1+550 L, 0+000 – 0+220P 1 100 m3 1 500 m3
Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm 0+000–0+220P 1+540 – 1+580, 2 400 m2
Podbudowa zasadnicza KŁSM C90/3 gr. 20 cm 0+000 – 0+220 P 1 300 m2
Podbudowa AC 22P gr. 12 cm 1+530 – 1+580 1 750 m2
Warstwa wiążąca AC 16W gr. 8 cm 1+520 – 1+600 2 400 m2
Warstwa ścieralna SMA8S/11S gr. 4 cm 1+250 – 3+925 38 500 m2 30 000 m2
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy Na bieżąco
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego Na bieżąco
ODCINEK I – DW 850, Węzeł W-1  

 

Humusowanie skarp i rowów DD1.1, DD4a 225 m3
Wykonanie zjazdu do ogródków działkowych DD5 1 kpl
Rozbiórka, WUP DD 2.3 600 m2 1,0 kpl
Warstwa odsączająca DD2.3 0+000 – 0+084

DD6.1 0+000 – 0+460

3 750 m2
Podbudowa zasadnicza C3/4 DD6.1 0+000 – 0+460, DD10.1; DD11 5 100 m2
ODCINEK II      
Humusowanie Tereny płaskie 1 500 m3
Humusowanie skarp i rowów 1+800 – 1+900 900 m2
Warstwa ścieralna SMA 8S/11S gr. 4 cm 4+500 – 5+030. 6+860 – 7+500 12 300 m2 10 000m3
Odhumusowanie P9, P10 1 kpl.
Nasyp P9 384 m3
Podbudowa zasadnicza C3/4 DD10.1 3 700m2
Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm 0+130 – 0+220P, 1+540 – 1+580 1 600 m2
Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 mm 1+540 – 1+590 – 3+880- 3+925 1 800m2
W-wa podbudowy AC 16W gr. 7 cm DD10.1 3 300 m2
W-wa ścieralna AC11S gr. 4 cm DD10.1 3 225 m2
Pale pod ekrany akustyczne EP2b, EP2c 30 szt.
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy Na bieżąco
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego Na bieżąco
ODCINEK III oraz węzeł W-2      
Humusowanie Tereny płaskie 1 850 m2
Odhumusowanie P11 1 kpl.
Podbudowa zasadnicza C3/4 DD 15; 15c 1 kpl.
Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 mm P11 1 kpl. 1 kpl.
W-wa podbudowy AC 16W gr. 7 cm DD 7.1; 7.3; 8.1; 10.1; 11 4 500 m2
W-wa podbudowy AC 22P gr. 10 cm DD17, DD21 7 280 m2
w-wa wiążącej AC16W gr. 5 cm DD17, DD21 7 180 m2
W-wa ścieralna AC11S gr. 4 cm DD 7.1; 7.3; 8.1; 10.1; 11; DD 17 6 700 m2 3 500m2
W-wa ścieralna SMA8S/11S gr. 4 cm 7+500 – 8+500, WD-9 do końca 23 340 m2 20 000 m2
Pobocza z kruszywa Ł1, Ł2, Ł3, Ł4 2 000 m2
Chodnik DD21 700 m2
Obrzeża DD21 300 m2
Pale pod ekrany akustyczne EP4, EP5a 41 szt.
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy Na bieżąco
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego Na bieżąco

TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY (W-1, W-2)

  • Zdjęcie humusu trasa zasadnicza, węzły – 0,0 tys. [m3 ],
  • Wymiana gruntów – 0,8 [m3 ],
  • Nasypy – 0,0 tys. [m3 ],
  • Nasyp GWN – 0,0 tys. [m3 ],
  • Wykopy – 1,1 tys. [m3 ], wykop skała – 0,0 tys. [m3 ],

Pozostałe warstwy konstrukcyjne drogi:

  • Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm – 4,0 tys. [m2],
  • Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 mm – 3,1tys. [m2],
  • W-wa podbudowy AC 22P gr. 12 cm – 1,7 tys. [m2],
  • w-wa wiążącej AC16W gr. 8 cm – 2,4 tys. [m2],
  • W-wa ścieralna SMA8/11S gr. 4 cm – 74 140 tys. [m2],

 

 

DROGI POPRZECZNE, Drogi Dojazdowe

  • Zdjęcie humusu; Pasy technologiczne P9, P10, P11,
  • Wymiana gruntów DD8.3– 0,8 tys. [m3 ],
  • Nasypy 0,3 tys. [m3 ]; Pasy technologiczne 0 [m3 ],
  • Wykopy – 0,0 [m3 ]; Pasy technologiczne 0 [m3 ];

Pozostałe warstwy konstrukcyjne drogi:

  • Warstwa WUP C0,4/0,5 DD 2.3 – 0,3 tys. [m2]
  • Podbudowa zasadnicza C3/4 DD6.1, DD10, DD10.1; DD11 – 8,8 tys. [m2]
  • W-wa odsączająca 3 DD6.1 – 3.7 tys. [m2]
  • Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 P11 – 2,5 tys. [m2],
  • W-wa podbudowy AC 22P gr. 10 cm, DD17, DD21 – 7,2 [m2],
  • W-wa podbudowy AC 22P gr. 7 cm DD 7.1; 7.3; 8.1; 10.1; 11– 7,8 tys. [m2],
  • w-wa wiążącej AC16W gr. 5 cm DD17, DD21 – 7,1 tys. [m2],
  • Warstwa ścieralna AC 11S gr. 4 cm DD 7.1; 7.3; 8.1; 10.1; 11; DD 17– 9,9 tys. [m2],
WRZESIEŃ 2020
  ODCINEK I   ILOŚCI WYKONANYCH ROBÓT Plan na WRZESIEŃ 2020
Humusowanie skarp i pasa rozdziału 5 450 m3 2 000 m3
W-wa odsączająca, wzmocnienie podłoża DD 8.1 750 m2
Odhumusowanie DD DD7.1, DD7.3, DD8.3 1 kpl 1 kpl
Wykop na DD DD7.1, DD7.3, DD8.3 500 m3
Nasyp na DD DD7.1, DD7.3, DD8.3 500 m3
w-wa mrozoochronna na DD DD7.1, DD7.3, DD8.3 2 200 m2
Roboty ziemne – wykop Rów 0+250 L, 1+700 – 2+000, 0+400 – 1+100L 2 700 m3 2 000 m3
Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm 3+880 – 3+925
Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 7 cm DD6.3;DD6.5; DD8.3, 5 500 m2 5 000 m2
Warstwa ścieralna AC 11S gr. 4 cm DD2.2,DD6.3;DD6.5;DD8.3,DD12.1 9 100 m2 15 000 m2
Podłoże pod konstrukcje DD11 871  m2
Podbudowa zasadnicza C3/4 na DD DD 7.1; DD7.3; DD8.1 3 700 m2
Bariery drogowe  300 m
Nawierzchnia z kostki samodzielnym ciągu pieszym SCP 0+000 – 0+250 320 m2
Pas technologiczny – odhumusowanie P3, L3, P4 1 kpl 1 kpl
Pas technologiczny – konstrukcja, ułożenie płyt P3, L3, P4 1 200 m2
Nawierzchnia pasów technologicznych P4 950  m2
Pobocza DD4a 350 m2
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy Na bieżąco
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego Na bieżąco
ODCINEK I – DW 850, Węzeł W-1  

 

Nasyp Zjazdy, uzupełnienie poboczy 200 m2
Roboty brukarskie DW 850 0+040 – 0+140 0,5 kpl 1,0 kpl
ODCINEK II      
Pobocza z destruktu DD13A, 14A, 14B 250 m2
Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 7 cm DD14c, i 14A, 14 B 2 450 m3
Warstwa ścieralna AC 11S gr. 4 cm DD14c i 14A, 14 B 2 400 m2
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy Na bieżąco
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego Na bieżąco
ODCINEK III oraz węzeł W-2      
Warstwa WUP  C0,4/0,5 DD21 0+000 – 0+440 1 850 m2
w-wa mrozoochronna C1,5/2,0 DD21, DD17 5 130 m2
Nasyp na pozostałych odcinkach DD21, DD17, pobocza W2 2 000 m3
Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 mm DD21, DD18 6 730 m2
W-wa odsączająca DD21 1 000 m2
Rozbiórka nasypu niebudowlanego DD21 1 900 m3
Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 mm 8+250 – 8+750 JP, 9+140 – 9+580, łącznice 2,3 11 500 m2 10 543 m2
Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm 8+250 – 8+750 9 600 m2
W-wa podbudowy AC 22P gr. 7 cm DD 18 0+000 – 0+130 1 300 m2
w-wa wiążącej AC16W gr. 5 cm DD 18 0+000 – 0+130 1 300 m2
W-wa podbudowy AC 22P gr. 10 cm Łącznice 1, 4 5 000 m2 3 800 m2
W-wa podbudowy AC 22P gr. 12 cm 8+250 – 8+600 JP, 9+140 – 9+580 8 800 m2 9 364 m2
w-wa wiążącej AC16W gr. 6cm Łącznice 1, 4 5 000 m2 3 600 m2
w-wa wiążącej AC16W gr. 8 cm 9+140 – 9+580 4 420 m2
W-wa ścieralna SMA8/11S gr. 4 cm 7+825 – 8+720 JP 9 000 m2 15 000m2
W-wa ścieralna AC11S PMB gr. 4 cm W-2 łącznice Ł1, Ł2, Ł3, Ł4 10 000 m2
Pobocza DD18 0,8 kpl 1,0 kpl
Krawężnik 20×30 C30/37 DD21 800 m
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy Na bieżąco
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego Na bieżąco

TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY (W-1, W-2)

  • Zdjęcie humusu trasa zasadnicza, węzły – 0,0 tys. [m3 ],
  • Wymiana gruntów – 0 [m3 ],
  • Nasypy – 0,0 tys. [m3 ],
  • Nasyp GWN – 0,0 tys. [m3 ],
  • Wykopy – 1,7 tys. [m3 ], wykop skała – 0,0 tys. [m3 ],

Pozostałe warstwy konstrukcyjne drogi:

  • Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm – 9,6 tys. [m2],
  • Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 mm W-2 łącznice 2,3 – 2,2 tys. [m2],
  • W-wa podbudowy AC 22P gr. 10 cm, W-2 Łącznice 1, 4 – 5,0 tys. [m2],
  • w-wa wiążącej AC16W gr. 6cm W-2 Łącznice 1, 4 – 5, 0 tys. [m2],
  • W-wa ścieralna AC11S PMB gr. 4 cm W-2 łącznice Ł1, Ł2, Ł3, Ł4 – 10 tys. [m3],
  • W-wa ścieralna SMA8/11S gr. 4 cm 7+825 – 8+720 JP – 9 tys. [m3],
  • Bariery energochłonne – 800 m

 

 

DROGI POPRZECZNE, Drogi Dojazdowe

  • Zdjęcie humusu DD7.1, DD7.3, DD8.3; Pasy technologiczne P3, L3, P4,
  • Wymiana gruntów – 0 tys. [m3 ],
  • Nasypy 2,7 tys. [m3 ]; Pasy technologiczne 0 [m3 ],
  • Wykopy DD7.1, DD7.3, DD8.3– 0,5 [m3 ]; Pasy technologiczne 0 [m3 ];

Pozostałe warstwy konstrukcyjne drogi:

  • Warstwa WUP C0,4/0,5 DD21 – 1.8 tys. [m2]
  • W-wa odsączająca DD 8.1,DD21 – 1.7 tys. [m2]
  • w-wa mrozoochronna C1,5/2,0 DD 7.1; DD7.3; DD8.1 DD17, DD21 – 8.8 tys. [m2]
  • Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 mm DD18, DD21 – 6,7 [m2],
  • W-wa podbudowy AC 22P gr. 7 cm DD 18 0+000 – 0+130 – 1,3 [m2],
  • w-wa wiążącej AC16W gr. 5 cm DD 18 0+000 – 0+130 – 1,3 [m2],
  • Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 7 cm 3;DD6.5; DD8.3,DD14c, i 14A, 14 B – 5,9 [m2],
  • Warstwa ścieralna AC 11S gr. 4 cm 2,DD6.3;DD6.5;DD8.3,DD12.1,DD14c, i 14A, 14 B – 11,5 [m2],
SIERPIEŃ 2020
  ODCINEK I   ILOŚCI WYKONANYCH ROBÓT
Humosowanie skarp i pasa rozdziału 300 m3
Pobocza z kruszywa 0+500 – 1+500 L, 2+000 – 3+800 10 000 m2
Warstwa mrozoochronna C1,5/2,0 DD4a 700 m2
Podbudowa zasadnicza C3/4 DD4a, DD 6.3
Roboty ziemne P1, P2 1 kpl.
Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 7 cm DD4a, DD4b, DD5, DD 12.1 4 500 m2
Warstwa ścieralna AC 11S gr. 4 cm DD4a, DD4b, DD5 2 700 m2
Bariery drogowe 0+500 – 1+500, 2+500 – 3+350  3 400 m
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego
ODCINEK I – DW 850, Węzeł W-1  
Humusowanie skarp i rowów 6 000 m2
Warstwa mrozoochronna gr.28 cm DW 850 0+140 – 0+240 1 200 m2
Podbudowa zasadnicza KŁSM C90/3 DW 850 0+040 – 0+140 700 m2
Oznakowanie pionowe DW 850 0+240 – 0+680 0,8 kpl.
Oznakowanie poziome DW 850 0+300 – 0+680 0,6 kpl
Krawężniki 0+140 – 0+240 100 m
Warstwa podbudowy BA AC 22P, gr. 10 cm

Warstwa wiążąca BA AC 16W, gr. 6 cm

DW 850 0+040 – 0+240,

DW 850 0+040 – 0+240,

1 500 m2

1 400 m2

Warstwa ścieralna AC 11S PMB gr. 4 cm DW 850 0+040 – 0+680 Łącznica nr 2,3,4 7 900 m2
Ścieżka rowerowa – KŁSM

Ścieżka rowerowa – warstwa ścieralna

0+000 – 0+680

0+000 – 0+260

1 900 m2

700 m2

Bariery drogowe DW850 0+260 – 0+680 Łącznice 1700 m
ODCINEK II    
Wykop Rowy w rejonie WD-5 150 m3
Pobocza z kruszywa 6+000 – 6+200 str.L 250 m2
Montaż barier 6+100 – 6+600 500 m
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego
ODCINEK III oraz węzeł W-2    
Humosowanie skarp i rowów wraz z obsianiem 4 500 m2
Wastrwa ulepszonego podłoża z gruntu stab. cementem C0,4/0,5 gr. 45 cm 9+175 – 9+580 4 000 m2
Nasyp na pozostałych odcinkach TZ+W2 9+150 – 9+400 1 650 m3
Nasyp na pozostałych odcinkach Wyspa dzieląca, Ł3 2 000 m3
Wykop w km 8+250 – 8+625 11 500 m3
Nasyp stab. cementem C0,4/0,5

Warstwa mroochronna

9+150 – 9+175 150 m3

7 600 m3

Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 mm W2 L1, L4, 8+250 – 8+750, 0+000 – 0+070 DK17, oraz Ł1, Ł4 od DK17 do WD-7 10 400 m2
Nawierzchnia z kostki betonowej na wyspie środkowej W2 750 m2
Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm 8+250 – 8+750, 0+000 – 0+070 DK17, oraz Ł1, Ł4 od DK17 do WD-7 7 740 m2
Montaż przepustu PEHD Ł2 0+240 1 kpl
Profilowanie podłoża 8+300 – 8+600 300m2
Pobocza 7+800 – 8+000 str. L, oraz 8+000 – 8+100 str. L, P 1 100 m2

TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY (W-1, W-2)

  • Zdjęcie humusu trasa zasadnicza, węzły – 0,0 tys. [m3 ],
  • Wymiana gruntów – 0 [m3 ],
  • Nasypy – 2,0 tys. [m3 ],
  • Nasyp GWN – 0,1 tys. [m3 ],
  • Wykopy – 0,1 tys. [m3 ], wykop skała – 11,5 tys. [m3 ],

Pozostałe warstwy konstrukcyjne drogi:

  • WUP gr. 45 cm – 4,0 tys. [m2],
  • Podbudowa zasadnicza 0/31,5 mm W2 L1, L4 – 10, 4 tys. [m2],
  • Warstwa mrozoochronna C1,5/2,0 – 7,6 tys. [m3],
  • Bariery energochłonne – 5 600 m

 

 

DROGI POPRZECZNE, Drogi Dojazdowe

  • Zdjęcie humusu P1, P2 – 0,5 tys. [m3 ]; Pasy technologiczne – 0 [m3 ],
  • Wymiana gruntów – 0 tys. [m3 ],
  • Nasypy [m3 ]; Pasy technologiczne 0 [m3 ],
  • Wykopy DD 12.1– 0,3 [m3 ]; Pasy technologiczne 0 [m3 ];

Pozostałe warstwy konstrukcyjne drogi:

  • Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 7 cm DD4a, DD4b, DD5, DD 12.1 – 4.5 tys. [m2]
  • Warstwa ścieralna AC 11S gr. 4 cm , DD4a, DD4b, DD5 – 2.7 tys. [m2]
  • Warstwa mrozoochronna gr.28 cm DW 850 0+140 – 0+240 – 1.2 tys. [m2]
  • Podbudowa zasadnicza KŁSM C90/3 DW 850 0+040 – 0+140 – 0,7 tys. [m2]
  • Warstwa podbudowy BA AC 22P, gr. 10 cm DW 850 0+040 – 0+240 – 1,5 tys. [m2]
  • Warstwa wiążąca BA AC 16W, gr. 6 cm DW 850 0+040 – 0+240 – 1,4 tys. [m2]
  • Ścieżka rowerowa – warstwa ścieralna DW850 – 0,7 tys. [m2],
  • Warstwa ścieralna AC 11S PMB gr. 4 cm DW 850 0+040 – 0+680 Łącznica nr 2,3,4 – 7,9 [m2]
LIPIEC 2020
  ODCINEK I   ILOŚCI WYKONANYCH ROBÓT
Humosowanie skarp i rowów wraz z obsianiem 1 000 m2
Wykop Rowy drogowe 1+900 – 2+200 1 000 m3
Pobocza z kruszywa 0+500 – 1+500, 2+000 – 3+900, 4+220 – 4+500 4 080 m2
Wykonanie nasypów uzupełnienie poboczy 1 300 m3
Nasyp DD5 0+000 – 0+085, DD4b 0+000 -0+050 3 000 m3
Wykop rów DD 12.1 370 m3
Podbudowa zasadniczej z mieszanki związanej cementem C3/4 DD 8.3 DD 12.1, DD5, DD4b 3 800 m2
Warstwa ścieralna SMA 8/11S gr. 4 cm 0+480 – 1+500 10 000 m2
Bariery drogowe 2+500 – 3+350  1700 m
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego
ODCINEK I – DW 850, Węzeł W-1  
Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stab. spoiwem hydraulicznym C04/0,5 gr. 25 cm 1100 m2
Wykop 1 500 m3
Nasyp DW 850 0+140 – 0+240, na łącznicach 4 200 m2
Nasyp stabilizowany cementem GWN DW 850 0+140 – 0+240 500 m3
Podbudowa 0/31,5 mm pod ciąg pieszo-rowerowy Ciąg pieszo-rowerowy 500 m2
Warstwa mrozoochronna pod ciąg pieszo rowerowy 0+450 – 0+660 1200 m2
Rozbiórka nawierzchni i chodników -etap II DW 850 0+040 – 0+220 160 mb
W-wa mrozoochronna z mieszanki kruszywa niezwiązanego lub gruntu niewysadzinowego gr. 28 cm DW 850 0+040 – 0+140 2 060 m2
Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5mm DW 850 0+040 – 0+140, L1, L2, L3, L4 7 200 m2
Warstwa podbudowy BA AC 22P, gr. 10 cm

Warstwa wiążąca BA AC 16W, gr. 6 cm

DW 850 0+240 – 0+690, Łącznice nr 1,2,3,4 9 000 m2

8 900 m2

Warstwa ścieralna AC 11S PMB gr. 4 cm DW 850 0+300 – 0+680 Łącznica nr 1 – odcinek próbny 3 850 m2
Ścieżka rowerowa – warstwa ścieralna 0+260 – 0+680 1 260 m2
Bariery drogowe DW 850 840 m
ODCINEK II    
Wykop rowy 150 m3
Nasyp bez GWN Pobocza 6+300 – 7+900 150 m3
Pobocza z kruszywa 5+200 – 5+450 2 700 m2
Podłoże – koryto DD 14a, DD 14b 200 m3
w-wa mrozoochronna C1,5/2,0 DD 14b, DD 14c 650 m2
Rozbiórka kruszywa DD 14c 200 m3
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego
ODCINEK II – Droga powiatowa  
Wykop rowy 210 m3
Pobocza z kruszywa 0/31,5 mm 620 m2
Podbudowa zasadnicza stab. spoiwem hydr. C3/4 gr. 22 cm 350 m2
Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 7 cm 300 m2
Warstwa ścieralna AC 11 S 3 200 m2
Bariery drogowe
Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego
ODCINEK III oraz węzeł W-2    
Humosowanie skarp i rowów wraz z obsianiem 6 300 m2
Wastrwa ulepszonego podłoża z gruntu stab. cementem C0,4/0,5 gr. 25 cm Węzeł W-2 2 200 m2
Nasyp na pozostałych odcinkach TZ+W2 8 300 m3
Wykop w km 8+250 – 8+625 10 200 m3
Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 mm W2 L1, L4 6 500 m2
Warstwa mrozoochronna C3/4 DD 22.1 450 m2
w-wa mrozoochronna C1,5/2,0 W2 L1, L4 str. wsch. od obiektu WD-8 2 000 m2
Pobocze z kruszywa 0/31,5 mm DD 22 100 m2
W-wa podbudowy AC 22P gr. 12 cm L1 – do dylatacji obiektu WD-8 2 000 m2

TRASA ZASADNICZA + WĘZŁY (W-1, W-2)

  • Zdjęcie humusu trasa zasadnicza, węzły – 0,0 tys. [m3 ],
  • Wymiana gruntów – 0 [m3 ],
  • Nasypy – 15,65 tys. [m3 ],
  • Nasyp GWN – 0,5 tys. [m3 ],
  • Wykopy – 13,0 tys. [m3 ], wykop skała – 10,2 tys. [m3 ],

Pozostałe warstwy konstrukcyjne drogi:

  • Podbudowa zasadnicza 0/31,5 mm W2 L1, L4 – 6, 5 tys. [m2],
  • Warstwa mrozoochronna C1,5/2,0 – 2,0 tys. [m2],
  • Warstwa ścieralna SMA 8/11S gr. 4 cm – 10,0 tys. [m2],
  • Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5mm DW850, łącznice W-1 – 7,2 tys. [m2],
  • Warstwa podbudowy BA AC 22P, gr. 10 cm DW850, łącznice W-1 – 9,0 tys. [m2],
  • Warstwa wiążąca BA AC 16W, gr. 6 cm DW850, łącznice W-1 – 8,9 tys. [m2],
  • Ścieżka rowerowa – warstwa ścieralna DW850 – 1,2 tys. [m2],

 

 

DROGI POPRZECZNE, Drogi Dojazdowe

  • Zdjęcie humusu 0,0 [m3 ]; Pasy technologiczne – 0 [m3 ],
  • Wymiana gruntów – 0 tys. [m3 ],
  • Nasypy DD5 0+000 – 0+085, DD4b 0+000 -0+050– 3,0 tys. [m3 ]; Pasy technologiczne 0 [m3 ],
  • Wykopy DD 12.1– 0,3 [m3 ]; Pasy technologiczne 0 [m3 ];

Pozostałe warstwy konstrukcyjne drogi:

  • Ścieżka rowerowa – warstwa ścieralna DW850 – 1,2 tys. [m2],
  • Warstwa mrozoochronna C1,5/2,0 DD 14b, DD 14c  – 0,6 tys. [m2],
  • Warstwa ścieralna AC 11 S DP 3543 L – 1,2 tys. [m2],
  • Warstwa mrozoochronna C3/4 DD22.1 – 0,4 tys. [m2],
  • Podbudowa zasadniczej z mieszanki związanej cementem C3/4 DD 8.3 DD 12.1, DD5, DD4b – 3,8 tys. [m2],
CZERWIEC 2020
MAJ 2020

ODCINEK I

ILOŚCI WYKONANYCH ROBÓT

Humusowanie skarp i rowów wraz z obsianiem

2+050 – 3+220 str. L

1 900 m2

Humusowanie terenów płaskich wraz z obsianiem nasionami traw

2+880 – 2+980 str. L

120 m2

Wykop

Rowy drogowe

800 m2

Wykonanie nasypów

0+450 – 0+575, uzupełnienie poboczy

2 400 m3

Wykonanie nasypów – GWN

0+450 – 0+575, 3+575 – 3+900

1 800 m3

Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm

0+450 – 0+575, 3+575 – 3+900

5 400 m2

Podbudowa zasadnicza 0/31,5 mm KŁSM

0+450 – 1+050, 3+550 – 3+880, 4+225 – 4+500

7 700 m2

Podbudowa AC 22 P gr. 12 cm

0+450 – 1+050, 3+540 – 3+880, 4+225 – 4+500

12 700 m2

Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 8 cm

0+450 – 1+050, 4+225 – 4+500, 3+510 – 3+880

10 950 m2

Ściek trójkątny

0+650 – 0+900 str. L 3+625 – 3+911 str. L

536 mb

Drenaż drogowy

1+600 – 1+900 L, 2+000 – 2+300

900 mb

Umocnienie dna rowów geomembraną

2+900 – 3+200 str. L

300 mb

Wykonanie sączka podłużnego

Pas rozdziału 1+305 – 2+380 str. L 3+150 – 3+550, 1+300 – 1+600 str. P i L

2 000 m3

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK I – DW 850, Węzeł W-1

Warstwa WUP gr. 25 cm

0+590 – 0+670

900 m2

Warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa niezwiązanego lub gruntu niewysadzinowego pełniąca funkcję warstwy odsączającej gr. 28 cm

0+590 – 0+670

900 m2

Nasyp GWN

Łącznice L1, L2, L3, L4, DW 850 0+420 – 0+590, 0+220 – 0+390

4 500 m3

Krawężnik monolityczny

DW 0+450 – 0+660

760 mb

Ściek trójkątny monolityczny

DW 850

250 mb

Opornik kamienne

ronda

100 mb

Nawierzchnia z kostki kamiennej

180 m2

ODCINEK II

Wykonanie nasypów – GWN

6+175 – 6+220

1 800 m3

Nasyp (bez GWN)

Rejon WD-9

200 m3

Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm

Dojazdy do obiektów WD-4a, PZM-9

4 870 m3

Podbudowa zasadnicza 0/31,5 mm KŁSM gr. 20 cm

4+500 – 4+750, 5+120 – 5+225, 5+460 – 5+580, PZM-9 oraz WD-4a, 6+100 – 6+240

9 400 m2

Podbudowa AC 22 P gr. 12 cm

4+500 – 4+750, 5+120 – 5+225, 5+460 – 5+580

4 860 m2

Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 8 cm

4+500 – 4+750, 5+120 – 5+225, 5+460 – 5+580

4 800 m2

Warstwa mrozoochronna gr. 15 cm

DD 12.11

900 m2

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK II – Droga powiatowa

Wykop

0+028 – 0+180 str.P

400 m3

Konsolidacja podłoża – TYP K

Rozbiórka od strony 0+180 – WD-5

400 m3

Nasyp

Dojazd do WD-5

5 350 m3

Nasyp GWN

1 560 m3

Warstwa mrozoochronna z gruntu stab. spoiwem hydraulicznym C1,5/2,0 gr. 32 cm

0+028 – 0+180, zjazdy – 0+180 str. L

650 m2

Podbudowa zasadnicza stab. spoiwem hydr. C3/4 gr. 22 cm

. 0+028 – 0+180 str. L 0+180 – 0+300

1 619 m2

Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 7 cm

0+028 – 0+180 str. L

470 m2

Roboty brukarskie

0+028 – 0+180 str. L

500 m2

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK III oraz węzeł W-2

Zdjęcie humusu

Węzeł od str. DD17

400 m3

Wykop na pozostałych odcinkach TZ+W2

Łącznica L2, W2

3500 m3

Nasyp na pozostałych odcinkach TZ+W2

DD17

900 m3

Wykop w km 8+250 – 8+625

8+625 – 8+750

2 000 m3

Podbudowa zasadnicza 0/31,5 mm KŁSM

8+600 – 8+720 JL, JP

3 300 m2

Podbudowa AC 22 P gr. 12 cm

8+600 – 8+720 JL, JP 7+825 – 7+990 JP

4 150 m2

Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 8 cm

7+825 – 7+990 JP, 8+600 – 8+720 JL, JP

6 570 m2

Podbudowa z KŁSM 0/31,5 mm gr. 20 cm

DD22 0+110 – 0+488

2 760 m2

Warstwa podbudowy AC 22 W gr. 7 cm

DD22 0+110 – 0+488

2 380 m2

Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 5 cm

DD22 0+110 – 0+488

2 330 m2

Pobocze z kruszywa

DD 22

400 m2

KWIECIEŃ 2020

ODCINEK I

ILOŚCI WYKONANYCH ROBÓT

Warstwa ulepszonego podłoża WUP C0,4/0,5 gr. 25 cm

1+025 – 1+050

415 m2

Wykonanie nasypów

pobocza

1 000 m3

Wykonanie nasypów – GWN

4+215 – 4+500, 0+575 – 1+025

5 800 m3

Warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszyw niezwiązanych/odsączająca gr. 20 cm

1+025 – 1+050

386 m2

Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm

4+215 – 4+500, 0+575 – 1+025,

5 225 m2

Podbudowa zasadnicza 0/31,5 mm KŁSM

2+200 – 2+425, 4+225 – 4+500

6 500 m2

Podbudowa AC 22 P gr. 12 cm

2+200 – 2+425

2 700 m2

Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 8 cm

2+200 – 2+425

2 650 m2

Ściek trójkątny

4+215 – 4+500

285 mb

Drenaż drogowy

3+300 – 3+600

300 mb

Wykonanie rowów szczelnych wraz z humusowaniem

3+575 – 3+900 str. L

325 mb

Konsolidacja podłoża – TYP K

Rozbiórka 0+0575 – 1+050

5 000 m3

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK I – DW 850, Węzeł W-1

Nasyp GWN

Łącznice

2 000 m3

Konsolidacja podłoża – TYP K

Częściowa rozbiórka nasypów przeciążeniowych na węźle W-1

5 000 m3

ODCINEK II

Wykonanie nasypów – GWN

4+500 – 4+750

1000 m3

Wykop

Rów str. L 7+000 – 7+400, 6+200 – 6+350str. L

200 m3

Nasyp (bez GWN)

Przy obiekcie PZM-9 oraz WD-4

1 000 m3

Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm

4+500 – 4+750, WD-4a, PZM-9

2 600 m3

Podbudowa zasadnicza 0/31,5 mm KŁSM

4+500 – 4+750

1 000 m2

Ściek trójkątny

4+500 – 4+725

225 mb

Humusowanie skarp rowów wraz z obsianiem traw i umocnień rowu

6+900 – 7+400 str. L

1 050 m2

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK II – Droga powiatowa

Nasyp (bez GWN)

250 m3

Konsolidacja podłoża – TYP K

Rozbiórka

2 000 m3

Wykop

0+000 – 0+180 str. L, rów str. P WD-5, – 0+625

600 m3

Warstwa mrozoochronna z gruntu stab. spoiwem hydraulicznym C1,5/2,0 gr. 32 cm

0+000 – 0+180 str. L

660 m2

Podbudowa zasadnicza stab. spoiwem hydr. C3/4 gr. 22 cm

0+028 – 0+180

1 000 m2

Krawężnik wylewny na mokro

0+000 – 0+180 str. L

180 mb

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK III oraz węzeł W-2

Warstwa ulepszonego podłoża WUP gr. 45 cm

7+900 – do obiektu WD-7

600 m3

Wykop na pozostałych odcinkach TZ+W2

100 m3

Nasyp na pozostałych odcinkach TZ+W2

500 m3

Nasyp stabilizowany cementem C0,4/0,5

8+625 – 8+750

1 643 m3

Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm

8+800 – 9+000 JP, JL, 8+005 – 8+270 JP, 7+900 – do obiektu WD-7, 8+625 – 8+800 JP,JL

13 800 m2

Podbudowa zasadnicza 0/31,5 mm KŁSM

8+005 – 8+250 JP,JL, 7+800 – 8+000 JL

8 300 m2

Podbudowa AC 22 P gr. 12 cm

8+800 – 9+150JP,JL, 7+900 – WD-7 JL

7 700 m2

Warstwa wiążąca AC 16 W gr. 8 cm

8+800 – 9+000 JP, 8+800 – 9+150 JP, 7+900 – WD-7 JL

7 600 m2

Ściek trójkątny

1 070mb

MARZEC 2020

ODCINEK I

ILOŚCI WYKONANYCH ROBÓT

1.

Wykonanie wykopów – rowy

Rowy 1+200 – 1+300

1000m3

2.

Wykonanie nasypów

3+890 – 3+920

1000 m3

3.

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

4.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

Konsolidacja podłoża – TYP K

Dojazd do obiektu WD-2, ED-3

500 m3

ODCINEK I – DW 850, Węzeł W-1
2.

Konsolidacja podłoża – TYP K

Częściowa rozbiórka nasypów przeciążeniowych na węźle W-1

5000 m3

ODCINEK II

Wykop

400 m3

1.

Nasyp (bez GWN)

Rejon obiektu WD-6

1700 m3

2.

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

3.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK II – Droga powiatowa

1.

Nasyp (bez GWN)

Dojazdy do obiektu WD-5

1570 m3

3.

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

4.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK III oraz węzeł W-2

1.

Odhumusowanie

DD17, DD21

1400 m3

2.

Wykop na pozostałych odcinkach TZ+W2

Rów str. P7+500- 7+650 oraz 7+100

940 m3

3.

Nasyp na pozostałych odcinkach TZ+W2

Pobocza str..P

650 m3

LUTY 2020

ODCINEK I

ILOŚCI WYKONANYCH ROBÓT

1.

Wykonanie wykopów – rowy

Rowy 1+200 – 1+300

500m3

2.

Wykonanie nasypów

3+890 – 3+920

2 500 m3

3.

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

4.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

5.

Konsolidacja podłoża – TYP K

Dojazd do obiektu WD-2, ED-3

500 m3

ODCINEK I – DW 850, Węzeł W-1
1.

Nasyp

Strefy przejściowe WD-2

500 m3

2.

Konsolidacja podłoża – TYP K

Częściowa rozbiórka nasypów przeciążeniowych na węźle W-1

11 000 m3

ODCINEK II

1.

Nasyp (bez GWN)

Rejon obiektu WD-6

720 m3

2.

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

3.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK II – Droga powiatowa

1.

Nasyp (bez GWN)

Dojazdy do obiektu WD-5

600 m3

2.

Wykop

Rowy 6+900 – 7+400 str.P

520 m3

3.

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

4.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

5.

Konsolidacja podłoża – TYP K

Częściowa rozbiórka nasypów przeciążeniowych na DP 3543L

700 m3

ODCINEK III oraz węzeł W-2

1.

Montaż przepustów PEHD

SK-7

1 szt.

2.

Wykop na pozostałych odcinkach TZ+W2

Zbiornik UR-3 oraz rowy 7+400 – 7+800

1 050 m3

3.

Nasyp na pozostałych odcinkach TZ+W2

Pobocza str..P

650 m3

STYCZEŃ 2020

ODCINEK I

ILOŚCI WYKONANYCH ROBÓT

1.

Wykonanie wykopów – rowy

Rowy

1 100 m3

2.

Wykonanie nasypów

3+900 – 3+920

2 000 m3

3.

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

4.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK I – DW 850, Węzeł W-1
1.

Nasyp

Strefy przejściowe WD-2

2 800 m3

ODCINEK II

1.

Nasyp (bez GWN)

Pobocza str. L,P

500 m3

2.

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

3.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK II – Droga powiatowa

1.

Odhumusowanie

DD 12.1

522,88 m3

2.

Wykop

Rowy 6+900 – 7+400 str.P

3.

Bieżące utrzymanie oraz zabezpieczenie terenu budowy

4.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK III oraz węzeł W-2

1.

Montaż przepustów PEHD

SK-7, W-2 Ł3 km 0+105

2 szt.

2.

Wykop na pozostałych odcinkach TZ+W2

Zbiornik UR-3 oraz rowy 7+400 – 7+800

2 500 m3

3.

Nasyp na pozostałych odcinkach TZ+W2

Pobocza str..P

3 000 m3

GRUDZIEŃ 2019

ODCINEK I

1.

Odhumusowanie

0+400 – 0+550

2.

Wykonanie wykopów – rowy, makroniwelacja

2+500 – 3+500

3.

Wykonanie nasypów

4+350 – 4+475, 3+200 – 3+500 (pobocza); 1+250 – 2+400 (pas rozdziału)

4.

Podbudowa zasadnicza – mieszanka niezwiązana 0/31,5 mm gr. 20 cm

2+250 – 2+425 JP

5.

Wymiana gruntu DD 11

0+000 – 0+139,7

6.

Roboty porządkowe przedświąteczne

7.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK I – DW 850, Węzeł W-1
1.

Konsolidacja podłoża – TYP K

0+240 –WD-2, WD-2 – 0+590

2.

Nasyp

0+220 –WD-2, WD-2 – 0+590

3.

Roboty porządkowe przedświąteczne

4.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego – TOR (Tymczasowej Organizacji Ruchu)

ODCINEK II

1.

Wykop – rowy + makroniwelacja

Makroniwelacja 7+300 – 7+400; 6+300 – 6+900

2.

Nasyp

Pobocza str. lewa

3.

Roboty porządkowe przedświąteczne

4.

Zabezpieczenie poboczy przed rozmyciem

6+300 – 6+900

5.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego

ODCINEK II – Droga powiatowa

1.

Nasyp

0+386 – 0+525

2

Konsolidacja podłoża – TYP K

0+386 – 0+525

3.

Montaż reperów

4.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego– TOR (Tymczasowej Organizacji Ruchu)

ODCINEK III oraz węzeł W-2

1.

Wykop odc. bez skały

makroniwelacja

2.

Wykop na pozostałych odcinkach

Rowy, profilowanie skarp

3.

Nasyp na pozostałych odcinkach TZ+W2

Rejon WD7

4.

Roboty porządkowe przedświąteczne

5.

Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego– TOR (Tymczasowej Organizacji Ruchu)

6.

Nasyp GWN C 04/05 przewóz materiałów bez ulepszeń

8+050 – 8+200

LISTOPAD 2019

Odcinek I – Trasa Główna

1

Zdjęcie humusu

2

Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C0,4/0,5 gr. 25cm oraz o gr. 30cm

3

Konsolidacja podłoża – TYP K

4

Wykop

5

Nasyp

6

Warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa niezwiązanego lub gruntu niewysadzinowego pełniąca funkcję warstwy odsączającej gr. 20cm

7

Podbudowa pomocnicza z mieszanek związanych cementem C5/6 gr. 15cm

8

Podb. zasadnicza – mieszanka niezwiązana z kr. 90/3 gr. 20cm

9

Wykonanie w-wy podbudowy AC22P gr. 12 cm

10

Wykonanie w-wy wiążącej AC16W gr. 8 cm

11

Wykonanie warstwy mrozoochronnej C1,5/2 DD1.1

12

Wykonanie podbudowy zasadniczej C3/4 DD1.1

13

Wymiana gruntu DD11

Odcinek I – DW850, Węzeł W1

1

Konsolidacja podłoża – TYP K

2

Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C0,4/0,5 gr. 25cm

3

Nasyp

4

Nasyp stabilizowany cementem C0,4/0,5 (GWN)

Odcinek II – Trasa Główna

1

Wykop

2

Nasyp (bez GWN)

4

Podbudowa pomocnicza z mieszanek związanych cem C5/6 gr. 15 cm

5

Podb. zasadnicza – mieszanka niezwiązana z kr. 90/3 gr. 20cm

6

Wykonanie w-wy podbudowy AC22P gr. 12 cm

7

Wykonanie w-wy wiążącej AC16W gr. 8 cm

9

P7 – wymiana gruntu

ODCINEK II – od km 4+500 do km 7+400 – DROGA POWIATOWA

1

Nasyp

2

Konsolidacja podłoża – TYP K

3

DD.13.A; 10.3 – w-wa wiążąca AC 16W – gr. 7cm

4

objazd tymczasowy WD-5 – w-wa wiążąca

5

DD.10.3; P8 – wykonanie poboczy z kruszywa

6

rozbiórka naw istn. DP 3543

7

materac geosyntetyczny typ M

8

montaż reperów do pomiaru osiadań

Odcinek III – TG + W2

1

Wykop odc km 8+250 – 8+625

2

Wykop na pozostałych odcinkach (TG + W2)

3

Nasyp na pozostałych odcinkach (TG + W2)

4

Podbudowa pomocnicza z mieszanek związanych cementem C5/6 gr. 15 cm – na odc 8+250-8+750 – pod obiektem WD-8, 8+430 – 8+475 J.L,
8+425 – 8+450 J.P

5

Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 na odc 8+250-8+750

6

Wykonanie w-wy podbudowy AC22P gr. 12 cm KR5 na pozostałych odcinkach

7

D21 – odhumusowanie

8

DD22 – odhumusowanie oraz nasyp

9

DD 22 w-wa mrozoochronna C 1,5/2,0

10

DD 22 w-wa z kruszywa 0/31,5

11

DD 22 w-wa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej
PAŹDZIERNIK 2019

L.p.

Opis wykonywanych prac w raportowanym miesiącu

Odcinek I – Trasa Główna

1

Zdjęcie humusu

2

Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C0,4/0,5 gr. 25cm oraz o gr. 30cm

3

Wymiana gruntów organicznych/słabonośnych – TYP X

4

Konsolidacja podłoża – TYP K

5

Wykop

6

Nasyp

7

W-wa mrozoochronna z mieszanki kruszywa niezwiązanego lub gruntu niewysadzinowego pełniąca funkcję warstwy odsączającej gr. 20cm

8

Nasyp stabilizowany cementem C0,4/0,5 (GWN)

9

Podbudowa pomocnicza z mieszanek związanych cementem C5/6 gr. 15cm

10

Podb. zasadnicza – mieszanka niezwiązana z kr. 90/3 gr. 20cm

11

Wykonanie w-wy podbudowy AC22P gr. 12 cm

12

Wykonanie w-wy wiążącej AC16W gr. 8 cm

Odcinek I – DW850, Węzeł W1

1

Konsolidacja podłoża – TYP K

2

Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C0,4/0,5 gr. 25cm

3

Nasyp

Odcinek II – Trasa Główna

1

Wykop

2

Nasyp (bez GWN)

3

Nasyp stabilizowany cementem C0,4/0,5 (GWN)

4

Podbudowa pomocnicza z mieszanek związanych cem C5/6 gr. 15 cm

5

Podb. zasadnicza – mieszanka niezwiązana z kr. 90/3 gr. 20cm

6

Wykonanie w-wy podbudowy AC22P gr. 12 cm

7

Wykonanie w-wy wiążącej AC16W gr. 8 cm

8

Ściek trójkątny

9

P7 – wymiana gruntu

10

P8 – podbudowa zasadnicza C3/4

11

DD 10.3 w-wa mrozoochronna

12

DD 10.3 podbudowa zasadnicza C3/4

13

DD 13A WUP C 0,4/0,5 – gr. 32 cm

14

DD13A podbudowa zasadnicza C3/4

ODCINEK II – od km 4+500 do km 7+400 – DROGA POWIATOWA

1

Nasyp

Odcinek III – TG + W2

1

Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C0,4/0,5 gr. 45cm – trasa główna

2

Wykop odc km 8+250 – 8+625

3

Wykop na pozostałych odcinkach (TG + W2)

4

Nasyp w km 8+625 – 8+750

5

Nasyp na pozostałych odcinkach (TG + W2)

6

Nasyp stabilizowany cementem C0,4/0,5 na odcinku 8+925-8+750

7

Nasyp stabilizowany cementem C0,4/0,5 na pozostałych odcinkach

8

Podbudowa pomocnicza z mieszanek związanych cementem C5/6 gr. 15 cm – na pozostałych odcnikach (tylko TG)

9

Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 na pozostałych odcnikach (tylko TG)

10

Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 na odc 8+250-8+750

11

Wykonanie w-wy podbudowy AC22P gr. 12 cm KR5 na pozostałych odcinkach

12

Wykonanie w-wy wiążącej AC16W gr. 8 cm KR5

13

D22 – odhumusowanie oraz podłoże pod nasyp

14

P8 – górna w-wa stab C 1,5 / 2 (WIP)

15

DD 10.3 w-wa mrozoochronna niezwiązana

14

DD22 – nasyp

15

DD 22 WUP C 0,4 / 0,5
WRZESIEŃ 2019
Odcinek I – Trasa Główna

1

Zdjęcie humusu

2

Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego pod konstrukcją nawierzchni – TYP WUP A

3

Wymiana gruntów organicznych/słabonośnych – TYP X

4

Wykop

5

Nasyp (bez GWN)

6

wykonanie w-wy ulepszonego podłoża C0,4/0,5, 25 cm ( DD 4b)

7

wykonanie stabilizacji podstawy nasypu DD 4b

8

wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C3/4 DD 3

9

montaż reperów do monitoringu osiadania wysokich nasypów

10

wykonanie stabilizacji podłoża pod nasyp

11

zdjęcie humusu L1 0+300 – 0+656
Odcinek I – DW850, Węzeł W1

1

Nasyp (bez GWN)
Odcinek II – Trasa Główna

1

zdjęcie humusu

2

wzmocnienie gruntu za pomocą kolumn CSC

3

Wymiana gruntów organicznych/słabonośnych – TYP X

4

Wzmocnienie powierzchniowe w podstawie nasypu – TYP S

5

Nasyp – GWN

6

Nasyp (bez GWN C0,4/0,5)
ODCINEK II – od km 4+500 do km 7+400 – DROGA POWIATOWA

1

Wzmocnienie podłoża – Kolumny DSM
Odcinek III

1

Zdjęcie humusu – trasa główna

2

Zdjęcie humusu – węzeł W2

3

Wzmocnienie powierzchniowe w podstawie nasypu – TYP S

4

Wykop – trasa główna (grunt skalisty i nieskalisty)

5

Nasyp – trasa główna

6

Nasyp – węzeł W2
SIERPIEŃ 2019
Odcinek I – Trasa Główna
1 Zdjęcie humusu
2 Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego pod konstrukcją nawierzchni – TYP WUP A
3 Wymiana gruntów organicznych/słabonośnych – TYP X
4 Wykop
5 Nasyp (bez GWN)
6 wykonanie w-wy ulepszonego podłoża C0,4/0,5, 25 cm ( DD 4b)
7 wykonanie stabilizacji podstawy nasypu DD 4b
8 wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C3/4 DD 3
9 montaż reperów do monitoringu osiadania wysokich nasypów
10 wykonanie stabilizacji podłoża pod nasyp
11 zdjęcie humusu L1 0+300 – 0+656
Odcinek I – DW850, Węzeł W1
1 Nasyp (bez GWN)
Odcinek II – Trasa Główna
1 zdjęcie humusu
2 wzmocnienie gruntu za pomocą kolumn CSC
3 Wymiana gruntów organicznych/słabonośnych – TYP X
4 Wzmocnienie powierzchniowe w podstawie nasypu – TYP S
5 Nasyp – GWN
6 Nasyp (bez GWN C0,4/0,5)
ODCINEK II –  od km 4+500 do km 7+400 – DROGA POWIATOWA
1 Wzmocnienie podłoża – Kolumny DSM
Odcinek III
1 Zdjęcie humusu – trasa główna
2 Zdjęcie humusu – węzeł W2
3 Wzmocnienie powierzchniowe w podstawie nasypu – TYP S
4 Wykop – trasa główna (grunt skalisty i nieskalisty)
5 Nasyp – trasa główna
6 Nasyp – węzeł W2
LIPIEC 2019
Odcinek I – Trasa Główna
1 Zdjęcie humusu
2 Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego pod konstrukcją nawierzchni – TYP WUP A
3 Wymiana gruntów organicznych/słabonośnych – TYP X
4 Wykop
5 Nasyp (bez GWN)
6 wykonanie w-wy ulepszonego podłoża C0,4/0,5, 25 cm ( DD 4b)
7 wykonanie stabilizacji podstawy nasypu DD 4b
8 wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C3/4 DD 3
9 montaż reperów do monitoringu osiadania wysokich nasypów
10 wykonanie stabilizacji podłoża pod nasyp
11 zdjęcie humusu L1 0+300 – 0+656
Odcinek I – DW850, Węzeł W1
1 Nasyp (bez GWN)
Odcinek II – Trasa Główna
1 zdjęcie humusu
2 wzmocnienie gruntu za pomocą kolumn CSC
3 Wymiana gruntów organicznych/słabonośnych – TYP X
4 Wzmocnienie powierzchniowe w podstawie nasypu – TYP S
5 Nasyp – GWN
6 Nasyp (bez GWN C0,4/0,5)
ODCINEK II –  od km 4+500 do km 7+400 – DROGA POWIATOWA
1 Wzmocnienie podłoża – Kolumny DSM
Odcinek III
1 Zdjęcie humusu – trasa główna
2 Zdjęcie humusu – węzeł W2
3 Wzmocnienie powierzchniowe w podstawie nasypu – TYP S
4 Wykop – trasa główna (grunt skalisty i nieskalisty)
5 Nasyp – trasa główna
6 Nasyp – węzeł W2
CZERWIEC 2019
Odcinek I
1. wykonanie nasypów węzeł W1 (Ł1, Ł2, Ł3, Ł4), TG km 1+825-1+950, 3+625-3+900
2. wykonanie wykopów węzeł W1 (Ł1, Ł2, Ł3, Ł4),, km 1+810-1+950, 3+200-3+575
3. odhumusowanie km 1+550-1+650, 1+825-1+950, 2+050-2+175, W1 (Ł1, Ł2, Ł3)
4. montaż reperów do monitoringu osiadania wysokich nasypów
5. wykonanie warstwy ulepszonego podłoża C0,4/0,5 gr. 24 cm (DD)
6. wzmocnienie podłoża pod nasyp – typ S
7. wymiana gruntu (tylko usunięcie gruntów organicznych)
L5, 0+025-0+075, 0+365-0+422,76
8. wykonanie warstwy ulepszonego podłoża C0,4/0,5 gr 25 cm
9. wykonanie podbudowy zasadniczej z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C3/4 gr. 22 cm (DD3 0+200-0+350)
10. Przepust w km 0+050 DD3
11. Przepust w km 0+219 DD3
12. Przepust w km 0+015 DG111852L
Odcinek II
1 wykonanie nasypów km 6+100-6+900
2 wykonanie w-wy ulepszonego podłoża C0,4/0,5 gr 30 cm km 5+875-6+025 6+475-6+650
3 wymiana gruntu km 5+400-5+575
4 odhumusowanie km 4+850-5+125
5 DSM – strefy przejściowe na DP3543L
6 przygotowanie platformy roboczej dla wzmocnienia podłoża
Odcinek III
1 wykonanie nasypów węzeł W2
2 wykonanie GWN C0,4/0,5 km 7+400-7+500
MAJ 2019

1. Odhumusowanie: TG

– km 1+550- 1+650
– km 1+710- 1+750
– km 1+820 – 1+940
– km 3+000 – 3+330
– km 3+400 – 3+750
– km 3+750 – 3+850
– km 5+800 – 5+950
– km 6+070 – 6+350
– km 7+400 – 8+000
– od WD9 do km 8+810
– km 8+900 – 9+000

2. Wykonanie warstwy zabezpieczającej nasypu:
– TG od WD7 do km 8+080
– W1 łącznice L2, L3

3. Wykonanie WUP C0,4/0,5
– TG km 7+200 – 7+400

4. Roboty przygotowawcze: droga powiatowa 3543 L

5. Profilowanie podłoża pod nasyp: TG km 7+400 – 7+500

6. Przygotowywanie i profilowanie podłoża KRZ: TG

– km 7+000 – 7+400
– km 7+500 – 7+600

7. Wykonywanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2: DD 6.7 2472 m2

8. Wykonywanie nasypów: TG
– od WD7 do km 8+080
– km 6+150 do WD6
– km 7+400 – 7+500
– km 8+080 – 8+200

9. Wykonywanie wykopów: TG
– km 2+350 – 2+475
– km 7+200 – 7+400
– km 7+600 – 7+900

10. Wykonywanie przepustów: DD 8.1 PØ80 w km 0+0+050

11. Ulepszanie podłoża pod nasyp: TG km 3+730 – 3+900

12. Wymiana gruntu TG
– km 5+600-5+675
– km 5+400 – 5+450

13. Profilowanie skarp TG km 8+300

14. Naprawa wypłukań po deszczu

15. Wykonywanie profilowania skarp TG km 8+300

16. Roboty związane z zabezpieczeniem i odwodnieniem terenu budowy

MARZEC 2019

Drogi dojazdowe, pasy technologiczne, drogi technologiczne

  • Prace związane z przebudową rowu melioracyjnego A i C.
  • Wymiana gruntu DT w śladzie DD 10.1 km 0+000-0+250.
  • Wykonanie odwodnienia DT w śladzie PT L-2.
  • Wykonanie odwodnienia DT w km 2+000-5+600.
  • Ulepszenie podłoża DT przez stabilizację gruntu spoiwami w śladzie L8, L15 oraz DD15, DD14c
  • Wymiana gruntu w śladzie PT L2 km 0+000-0+120
  • Przygotowanie PT w śladzie L-9 km 0+000-0+500

Trasa główna

  • Makroniwelacja od km 5+975 do km 6+075
  • Wymiana gruntu w km 4+650-4+725 (poletko próbne)
  • Ustawienie siatki w postaci tymczasowych płotów dla płazów
  • Prace przygotowawcze związane ze wzmocnieniem podłoża kolumnami w km 4+500-4+650 – wykonanie platformy roboczej
  • Wymiana gruntu w km 4+355-4+650
LUTY 2019

Drogi dojazdowe, pasy technologiczne, drogi technologiczne

  • Wymiana gruntu DT w śladzie DD 10.1 w km 0+-000 – 1 +075,99
  • Ulepszenie podłoża DT poprzez stabilizację gruntu spoiwem:
    • w śladzie DD 10.1 od km 0+000 do km 1+075,99 (45%)
  • Odhumusowanie terenu pod DT w śladzie PT L2 od km 0+000 do km 0+294,78
  • Wykonanie rowów wzdłuż dróg technologicznych celem odwodnienia terenu i odprowadzeniem wody do odbiorników naturalnych.

Trasa główna

  • Makroniwelacja w ciągu głównym od km 5+975 do km 6+075
  • Wymiana gruntu w ciągu głównym km 4+650 – 4+725 (poletko próbne),
  • Ustawienie siatki w postaci tymczasowych płotów dla płazów.
STYCZEŃ 2019

Odhumusowanie terenu pod drogi technologiczne w śladzie:

  • DT w śladzie  DD 10.1 od km 0+000 do km 1+075,99

Wymiana gruntu:

  • DD 10.1 w km 0+000 – 1+075,99

Wykonanie platformy roboczej pod palownicę w km 4+500- 4+650

Wprowadzenie TOR w zakresie dróg powiatowych DP3521L oraz DP3543L

GRUDZIEŃ 2018

Odhumusowanie terenu pod drogi technologiczne w śladzie:

  • DT w śladzie DD 10.1 od km 0+000 do km 1+075,99

Wykonanie dróg technologicznych w śladzie:

  • DT w śladzie DD 10.3 od km 0+000 do km 0+434,21

Ulepszenie podłoża poprzez stabilizację spoiwami

  • DT w śladzie DD  10.3 od km 0+000 do km 0+434,21
  • DT w śladzie PT L-5 od km 0+000 do km 0+422
LISTOPAD 2018

Odhumusowanie terenu pod drogi technologiczne w śladzie:

  • PT L-9 od km 0+000 do km 0+696

 

Wykonanie dróg technologicznych w śladzie:

  • PT L-6 od km 0+000 do km 0+705,32
  • PT L-5 od km 0+000 do km 0+422
  • PT L-7 od km 0+000 do km 0+414,88
  • PT L-8 od km 0+000 do km 0+451,17
  • DD-14c od km 0+000 do km 0+303,35
  • DD-15 od km 0+000 do km 0+300

Wykonanie drogi technologicznej przy obiekcie WD-5 na potrzeby realizacji kontraktu.

Montaż wagi najazdowej w rejonie węzła W-1 Tomaszów Lubelski-Północ.

Transport elementów wytwórni mas bitumicznych na wynajęty teren.

PAŹDZIERNIK 2018

Odhumusowanie terenu pod drogi technologiczne w śladzie:

  • DD 6.1 od km 0+000 do km 0+450
  • DD-10,3 od km 0+000 dom km 0+200
  • PT L-6 od km 0+000 do km 0+705,32
  • PT L-5 od km 0+000 do km 0+422
  • PT L-7 od km 0+000 do km 0+414,88
  • DD-14c od km 0+000 do km 0+300

Zabezpieczenie drzew na okres prowadzenia robót.

WRZESIEŃ 2018

W okresie sprawozdawczym Wykonawca zakończył roboty związane z wycinką drzew i krzewów w rejonie drogi wojewódzkiej DW850 oraz drogi krajowej DK17. Teren po wycince został uporządkowany a drewno zwiezione na tymczasowe składowisko zlokalizowane w granicach pasa drogowego przy węźle W2.